auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea

Noile Giulia și Stelvio Quadrifoglio MY2020: putere în fiecare detaliu

auto tivoli focsani vrancea
11 mai 2020

Noile Giulia și Stelvio Quadrifoglio demonstrează puterea Alfa Romeo de a lansa modele legendare, de peste 110 ani. Vârfurile de lance ale mărcii, cu performanțe demne de supercar-uri, sunt acum desăvârșite de noile upgrade-uri de tehnologie, conectivitate și siguranță. Odată cu noua generație MY2020, pe modelele Alfa Romeo sunt disponibile tehnologii Autonomous Driving Level 2.

 

Intr-un moment în care circumstanțele au necesitat o pauză de la ritmul rapid obișnuit, Alfa Romeo Giulia și Stelvio Quadrifoglio, cu motorizările lor 2.9 Bi-Turbo V6 de 510 CP, repornesc și își consolidează performanțele de supercar cu o gamă nouă de tehnologii, conectivitate și upgrade-uri de siguranță și estetice. Alfa Romeo sărbătorește anul aceste 110 ani de legendă, pe care îi marchează, ca întotdeauna, cu emoție și pasiune.

Astfel, Alfa Romeo introduce noile sisteme ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), dezvoltate alături de Bosch, pentru conducere autonomă de nivel 2, păstrând plăcerea condusului și intervenind doar pentru a asigura siguranță deplină și confortul în trafic intens sau în călătorii pe distanțe lungi. Echilibrul perfect dintre plăcerea de a conduce și intervenția sistemelor de asistență se regăsește prin controlul automat al accelerației, frânei și direcției, în anumite condiții. Funcțiile Autonomous Driving de nivel 2 utilizează sisteme electronice care monitorizează constant vehicului și reacțiile șoferului.

Principalele tehnologii ADAS disponibile pe MY2020 sunt:
– Lane Keeping Assist: detectează dacă vehiculul părăsește banda sau dacă semnalizarea schimbării de direcție nu a fost declanșată, anunță șoferul prin impulsuri vizuale și haptice, și intervine activ pentru a plasa vehiculul înapoi pe bandă.
– Active Blind Spot Assist: monitorizează unghiurile moarte și raportează acustic și vizual orice vehicul care se apropie, corectând direcția pentru a evita o coliziune.
– Active Cruise Control: reglează automat viteza mașinii pentru a menține o distanță sigură de vehiculele din față. În combinație cu sistemul de recunoaștere a semnelor de trafic, această tehnologie ajustează viteza la limita stabilită, pentru o conducere mai confortabilă.
– Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control: acest sistem folosește camera de bord, recunoaște semnele de trafic, le raportează pe afișaj și avertizează șoferul cu privire la limita de viteză actuală. Prin urmare, sistemul sugerează ca șoferul să își reducă viteza la limita detectată. Dacă șoferul acceptă, setările Cruise Control sunt reglate automat.
– Traffic Jam Assist și Highway Assist: aceste funcții completează Active Cruise Control, monitorizează poziționarea laterală, menținând mașina în mijlocul benzii în trafic intens (Traffic Jam Assistant) sau pe autostradă (Highway Assist), în timp ce ajustează viteza, conform limitelor de viteză.
– Driver Attention Assist: monitorizează atenția șoferului și declanșează o alertă, dacă este necesar.

Un pas înainte în definirea identității sportive Alfa Romeo îl reprezintă “coloana sonoră”, care însoțește experiența de conducere a unui Quadrifoglio. Aceasta este oferită de un sistem de evacuare Dual Mode cu patru ieșiri finale, cu atât mai îndrăzneț și mai antrenant în modul Race. Odată cu noile versiuni, clienții pot opta pentru o nouă evacuare Akrapovič, un nou sistem dual mode din titan cu secțiuni din fibră de carbon, pentru un sunet mai puternic și mai sofisticat.

La interior, noul design al consolei centrale are un impact tactil și vizual deosebit și oferă mai mult spațiu de stocare. Volanul și levierul schimbătorului de viteze din piele sunt de asemenea reînnoite, la fel ca și centurile de siguranță, disponibile acum opțional în roșu sau verde, precum și versiunea clasică neagră. Va fi disponibilă o nouă opțiune de tapițerie cu piele perforată, pentru scaunele sport electrice. Această nouă opțiune extinde posibilitățile de personalizare ale Giulia și Stelvio Quadrifoglio, dotate standard cu scaune sport în piele și Alcantara. În continuare clienții pot opta și pentru scaunele sport cu elemente de carbon de la Sparco.

Tehnologia de la bord include un sistem nou de infotainment cu ecran tactil central de 8,8 „, cu servicii conectate și un nou design de interfață. Alte caracteristici noi de pe Quadrifoglio includ și meniurile de performanță – un deliciu pentru petrolheads: ecrane specifice pentru vizualizarea stării vehiculului în timp real, de la temperaturile principalelor componente mecanice, la livrarea de cuplu, presiunea turbo și puterea folosită în timp real, precum și cronometrele digitale pentru a măsura accelerația și viteza maximă de performanță.
Noile caracteristici exterioare ale Giulia și Stelvio Quadrifoglio includ noi stopuri cu lentile întunecate și un nou finisaj negru lucios pe grila din față și pe siglele din spate. Stelvio oferă jante noi de 21 „, exclusiv pentru versiunea Quadrifoglio, inspirate din designul modelului Tonale.

O paletă nouă de culori a fost anunțată, odată cu lansarea MY2020. Designerii Alfa Romeo au optat pentru o abordare care va genera noi emoții, împărțind nuanțele pe clase. Astfel, cele patru categorii sunt: Competizione, care face apel la tradiția sportivă a mărcii; Metal, întruchiparea dinamicii; Solid, pentru cei care caută stabilitate și Oldtimer, o reinterpretare a culorilor din moștenirea legendară Alfa Romeo. Din categoria Oldtimer, Rosso 6C Villa d’Este, Ocra GT Junior și superbul Verde Montreal își fac debutul pe noile modele Quadrifoglio.

Sportivitatea Alfa Romeo poate fi accentuată cu ajutorul liniei de accesorii Quadrifoglio by Mopar. Evacuarea dezvoltată alături de Akrapovič, elementele de carbon pentru scudetto, oglinzile laterale și spoiler sunt tot atâtea modalități de personalizare pentru alfiștii care vor vrea să iasă în evidență.

Performanțele Giulia și Stelvio Quadrifoglio sunt garantate de puternicul propulsor 2.9 V6 Bi-Turbo din aluminiu 100%, capabil să dezvolte nu mai puțin de 510 CP și un cuplu maxim de 600 Nm la 2.500 rpm. Livrarea puterii către roți este responsabilitatea sistemului Alfa ™ Active Torque Vectoring, asistat pe Stelvio Quadrifoglio de sistemul inovativ Q4 cu tracțiune integrală. Transmisia automată ZF cu 8 trepte este calibrată pentru a optimiza fluiditatea și confortul. Doar în modul RACE autovehiculele își exprimă potențialul complet, cu schimbări de viteze fulger în doar 150 de milisecunde. Fiecare Quadrifoglio este dotat cu o serie de sisteme concepute pentru a spori plăcerea de a conduce și oferă șoferului cea mai autentică experiență la volan. Acestea includ Suspensia activă Alfa ™, selectorul DNA Alfa ™ Pro cu modul RACE și difuzorul activ Alfa ™ Active Aero de pe Giulia. Toate sistemele sunt coordonate și adaptate în timp real de unitatea de control, asigurând constant condițiile ideale pentru ca vehiculul și cel de la volan să profite la maxim de performanțele excepționale ale Giulia și Stelvio Quadrifoglio.

În România, noile modele Quadrifoglio vor fi disponibile pentru comenzi începând cu luna iunie.

 

 

Sursa: Alfa Romeo Romania