auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea

Răcnetul leului PEUGEOT va fi mai puternic

auto tivoli focsani vrancea
26 feb. 2021

Cel mai vechi brand auto din lume ce activează și în prezent își reafirmă personalitatea și caracterul cu un logo nou. Este începutul unei noi ere în istoria Mărcii PEUGEOT.

Pe 25 februarie 2021, PEUGEOT a prezentat noul logo al Mărcii: o emblemă decorată cu un magnific cap de leu. Începând cu anul 1850, PEUGEOT a avut 10 logo-uri succesive, toate purtând emblema leului. PEUGEOT Design Lab, studio-ul central de design al Mărcii prezintă astăzi cea de-a 11-a versiune, mai elegantă și mult mai orientată asupra calității. Lansat în 2020, logo-ul actual a trebuit să sufere câteva modificări pentru a ilustra ascensiunea în segment a Mărcii.

După ce în ultimii 10 ani și-a reînnoit în totalitate gama de vehicule, PEUGEOT adoptă acum un nou logo pentru a ține pasul cu produsele Mărcii. La începutul anului 2021, odată cu lansarea gamei ce va fi inaugurată de noul PEUGEOT 308, cu un nou site web și cu nașterea grupului STELLANTIS, planetele s-au aliniat.

PEUGEOT este o Marcă în ton cu vremurile. Chiar cu un pas înaintea timpului său, Marca ține pasul cu evoluțiile din domeniu, anticipează schimbările de comportament și deschide calea pentru noi soluții de mobilitate.

Marca PEUGEOT a experimentat toate revoluțiile: revoluția industrială, tehnologică, politică, socială, digitală și acum, revoluția de mediu – tranziția energetică și mobilitatea cu zero emisii de dioxid de carbon, aflate în centrul strategiei pentru un viitor sustenabil. Toate acestea formează ADN-ul Mărcii PEUGEOT. PEUEGOT este o Marcă puternică și instinctivă, ce reflectă emblema sa, Leul.

PEUGEOT devine astfel o marcă atemporală, o legătură între trecut și viitor.
În ultimii 10 ani, întreaga gamă de produse a cunoscut o ascensiune în segment uimitoare. Rezultatele se văd odată cu premiul „International Van of the Year” câștigat de PEUGEOT e-Expert în 2021 și Partner în 2019, și cu cele trei premii „Car Of The Year” (PEUGEOT 308, desemnat în 2014, PEUGEOT 3008, în 2017 și PEUGEOT 208, în 2020). În plus, gama a fost electrificată atât în segmentul vehiculelor de pasageri, cât și în cel al vehiculelor comerciale ușoare.

Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul Mărcii PEUGEOT. Emblema cu figura leului a făcut mereu parte din brand. Aceasta reprezintă valorile Mărcii Peugeot.Logo-ul a fost creat pentru a dăinui. Aceasta este semnificația noii embleme, o formă de identitate atemporală, universală și multiculturală. Este un simbol distinctiv al apartenenței și al recunoașterii. Emblema este sinonimă cu prestigiul, încrederea, longevitatea și descendența. Cu noua identitate vizuală și cu noul logo, PEUGEOT îmbină istoria și hiper-modernitatea.

Cu acest nou logo, Marca PEUGEOT își propune să cucerească noi teritorii, să-și accelereze creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului și savoir-faire-ului franțuzesc. Marca PEUGEOT scrie o nouă pagină de istorie, o nouă eră. Peugeot își asumă acum un nou angajament față de clienții Mărcii, acela de a transforma timpul petrecut cu Marca într-unul de calitate.

A experimenta noua identitate PEUGEOT înseamnă să trăiești două experiențe într-una singură:

În primul rând, înseamnă să te bucuri de prezent.
Într-o lume ce se mișcă tot mai repede, „timpul” a devenit unul dintre cele mai prețioase și mai rare lucruri. În această lume, PEUGEOT oferă celor care doresc acest lucru, posibilitatea de a se bucura cu adevărat de momentul prezent și de a profita de tot ce are acesta de oferit.

Înseamnă și o experiență completă, de calitate.
Vehicule, concesionari autorizați, produse asociate, site-uri web, mijloace de comunicare, signalistică… Toate sunt puncte de contact cu Marca, configurate și aliniate într-un sistem unic, coerent și transversal. Site-ul web face acum parte dintr-o experiență a „concesionarului autorizat online”. Simplu, eficient, intuitiv, imersiv, ultra-vizual, dinamic și „business-oriented”, acesta oferă o experiență de vânzare perfect fluidă. Site-ul permite clienților să realizeze online tot ce ar face în mod normal la concesionarul autorizat: să descopere și să configureze o mașină, să încheie un contract sau să obțină o finanțare, să dea o mașină la schimb etc.

Timpul petrecut online cu Marca PEUGEOT devine un moment plăcut, util și eficient, de înaltă calitate.
În ceea ce privește concesionarul autorizat, clienții beneficiază aici de o experiență mai umană, mai vizuală și chiar mai educațională. Obiectivul este de a experimenta în mod concret viteza tranziției energetice, de a descoperi noi soluții de mobilitate și noi tehnologii. Timpul petrecut fizic cu Marca PEUGEOT devine o experiență de înaltă calitate, grație căreia clienții pot preconiza viitorul.

Site-ul web și concesionarii autorizați se completează astfel reciproc și urcă către segmentul premium, pentru ca timpul petrecut cu Marca PEUGEOT să fie un timp care contează.

PEUGEOT lansează prima campanie de Marcă din ultimii 10 ani: THE LIONS OF OUR TIME.
Cu această campanie optimistă desfășurată la nivel internațional, PEUGEOT abordează clienții existenți ai Mărcii, dar și posibilii clienți. Marca surprinde un nou teritoriu universal: timpul. Peugeot celebrează leii de astăzi, indiferent de vârstă, cultură sau mediu. LEII de astăzi nu se mai află în căutarea puterii sau a banilor, ci mai degrabă în căutarea unui timp de calitate.

Cu campania LIONS OF OUR TIME, PEUGEOT invită clienții Mărcii să recâștige controlul asupra celui mai prețios bun: timpul, pentru ca acesta să devină un timp de calitate, mai experimental și mai bogat. În calitate de Marcă generalistă vârf-de-gamă inovatoare, PEUGEOT propune o experiență ce combate rutina atât online, cât și la bordul vehiculelor Mărcii sau la concesionarii autorizați.

Pentru că a trăi experiența PEUGEOT nu se limitează doar la concesionarul autorizat sau la site-ul web, Marca lansează o nouă colecție lifestyle simplă, atractivă și de înaltă calitate: îmbrăcăminte, articole din piele, accesorii fashion și electronice, tacâmuri, articole de papetărie, machete… este vorba despre un univers PEUGEOT cu totul nou, în ton cu noua identitate de Marcă.

Noua emblemă deschide calea unui ecosistem al Mărcii ce nu se limitează doar la identitatea vizuală, ci poartă în sine o schimbare mai profundă: o nouă postură, o nouă stare de spirit, un nou stil de viață.

Obiectivul Mărcii PEUGEOT este de a oferi actualilor și viitorilor clienți o Marcă ce răspunde tuturor așteptărilor acestora. PEUGEOT este o Marcă atemporală, ce se reinventează în mod permanent.

Despre PEUGEOT
PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o Marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, Marca a vândut aproximativ 1 200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de Marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea Mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.

 

Sursa: Peugeot Romania

 

parbrize focsani vrancea