Pentru o performanță la superlativ în ceea ce privește ținuta la drum, există o posibilitate de a alege cele mai avansate trenuri de rulare, precum noul motor BlueHDi 130 S&S, sau, ca o exclusivitate în acest segment, transmisie automată cu opt viteze cuplată la un motor BlueHDi 180 S&S. Cu noi sisteme de control a poluării pentru versiunile pe benzină și diesel, PEUGEOT anticipează introducerea standardului Euro 6.c.
Design elegant
Atât în versiunea hatchback cât și în cea break, modelul PEUGEOT 308 este impresionant prin proporțiile sale echilibrate. Designul expresiv se extinde la toate cele șase versiuni de echipare: Access, Active, Allure, GT Line, GT și GTi. Și dacă mașina degajă robustețe și vigoare, acest lucru se datorează în mare măsură designului caroseriei care se potrivește în mod deliberat cu partea mecanică a mașinii.
Noua capotă elegantă înconjoară grila verticală, cu Leul și logo-ul PEUGEOT inserate pe partea superioară. Mașina are o adevărată strălucire obținută și cu ajutorul blocurilor optice cu LED-uri integrate care produc o semnătură frontală distinctivă. Bara de protecție frontală degajă forță și sugerează o capacitate impresionantă de virare, iar deschiderile din partea de jos asigură o răcire eficientă a motorului. Fantele laterale adăpostesc farurile pentru ceață, iar stopurile afișează o semnătură luminoasă cu forma celor trei gheare atât în timpul zilei cât și noaptea. Cu partea frontală și consola posterioară de dimensiuni reduse, noul PEUGEOT 308 își menține reputația pentru excelenta sa manevrabilitate.
Sisteme de asistență pentru șofer și conectivitate
Asistența extinsă pentru șofer pe noul PEUGEOT 308 merge până la sistemele de ultimă generație, incluzând Active Safety Brake sistemul de avertizare la depășirea involuntară a benzilor de circulație. Acesta este primul model al grupului PSA care are sistem de control al vitezei, incluzând o funcție de oprire (cu transmisie automată) sau o funcție pentru pragul de 30 km/h (cu transmisie manuală).
Pentru cel mai bun confort în ceea ce privește parcarea, noul PEUGEOT 308 folosește o cameră video de marșarier Visiopark 1 cu un unghi de 180⁰ și funcția Park Assist, care măsoară spațiul de parcare disponibil și direcționează mașina. Răspunzând cererii mari pentru capacitățile de conectare ale mașinii, noul PEUGEOT 308 are un i-Cockpit ® cu tehnologie Mirror Screen, care copie informațiile de pe smartphone pe ecranul tactil al vehiculului. Acesta este un sistem triple-play, compatibil cu protocoalele aplicațiilor Mirrorlink®, Android Auto® și Apple Carplay™. Rapidul sistem 3D satnav, cu control vocal, este conectat la serviciul TomTom® de monitorizare a traficului în timp real, permițând celor care conduc să îmbunătățească experiența deplasărilor.
Trenuri de rulare eficiente
Motorul Diesel BlueHDi 180 S&S, în exclusivitate pe noul PEUGEOT 308 GT, este cuplat printr-o transmisie automată EAT8 de nouă generație (concepută împreună cu specialiști japonezi de la Aisin), noua unitate cu opt viteze care este caracterizată de o reacție lină, lineară, cât și de capacitatea Stop&Start, disponibila începând cu 20km/h. Acest tren de rulare puternic și de o mare eficiență oferă o experiență de condus cu adevărat senzațională. PEUGEOT este unul dintre primii producători de mașini care anticipează intoducerea standardului Euro 6.c, în conformitate cu susținerea de către Grup a măsurilor care asigură clienților accesul la informații independente și autentice în privința consumului de combustibil în condiții reale de condus. Din Septembrie 2018, Emisiile în Condiții Reale de Conducere (RDE) nu trebuie să depășească cu 2.1 cifrele de certificare.
Noul PEUGEOT 308 este echipat, la alegere, cu motoare pe benzină sau diesel de înaltă eficiență, oferind un compromis ideal între înalta performanță și consumul scăzut de combustibil. Motorul cu trei cilindri a trecut printr-o actualizare importantă, cu un control al emisiilor la intrare și la evacuare pentru consumul real de combustibil și chiar reducerea mai eficientă a poluării. Controlul de înaltă precizie a injecției pe motorul PureTech 130 S&S îmbunătățește eficiența combustiei, iar gazele de eșapament trec printr-un convertor catalitic, apoi printr-un filtru de particule pentru regenerarea pasivă. O nouă cutie cu șase viteze cumulează beneficiul maxim al acestui motor de înaltă performanță.
Noul PEUGEOT 308 este primul model al Grupului care a primit motorul pe diesel BlueHDi S&S, o unitate cu patru cilindri care implementeaza controlul emisiilor atât la intrare, cât și la evacuare. Eficiența procesului de ardere este îmbunătățită prin designul unei camere de combustie a căror performanțe au fost demonstrate în condițiile sportive din cadrul evenimentului de 24 de ore de la Le Mans. Mai multă eficiență este posibilă datorită sistemului de control al poluării (Selective Catalytic Reduction) amplasat foarte aproape de motor pentru cea mai rapidă acțiune post-tratament. Noul PEUGEOT 308 și PEUGEOT 308 SW sunt construite la fabrica din Sochaux, Franța.
PEUGEOT
Insistând asupra unui simț remarcabil al designului și asupra unei calității fără compromis, PEUGEOT oferă experiențe de conducere de excepție, cu fiecare dintre modelele sale. În 2016, PEUGEOT a vândut un total de 1 919 460 de vehicule, cu 12.3% mai multe decât în 2015 pe piețele de desfacere din 160 de țări. Oferind clienților săi rigoare, atractivitate și senzații puternice, PEUGEOT face eforturi pentru a se menține printre producătorii auto de top cu volum mare de vânzări în toată lumea.
Cea mai recentă performanță sportivă a mărcii PEUGEOT obținută într-o competiție auto legendară, care datează din 1889, a venit în acest an cu o victorie triplă pentru noul PEUGEOT 3008 DKR, în Raliul Dakar.