auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea
auto tivoli focsani vrancea

Novak Djokovic promovează noul PEUGEOT e-208

auto tivoli focsani vrancea
3 feb. 2020

PEUGEOT lansează noua sa campanie publicitară internațională „Move to Electric” prin ambasadorul său, Novak Djokovic, care a încheiat de curând primul său meci de la Australian Open. Turneul se desfășoară în perioada 20 ianuarie – 2 februarie 2020, la Melbourne.

 

Noua campanie a Mărcii aduce în scenă modelul PEUGEOT e-208, punând accentul pe electrificare. Plecând de la o istorie de 210 ani și bazându-se pe motorizările hybrid și electrice și pe strategia ‘Buy your PEUGEOT, choose your powertrain’ , marca PEUGEOT abordează cu calm și în mod concret tranziția energetică.

Novak Djokovic transmite un mesaj puternic prin această campanie: la vârsta de 7 ani, el știa că viitorul său nu va fi unul plictisitor. Este ușor să faci astfel o paralelă între istoria sa și istoria mărcii PEUGEOT, care promite să ofere o viziune interesantă și reconfortantă asupra viitorului #UNBORINGTHEFUTURE

Participând la această campanie și purtând un patch „Electric” pe mâneca tricoului său, Numărul 2 mondial în clasamentul ATP își afirmă angajamentul său față de protecția mediului și susține strategia de electrificare a Mărcii PEUGEOT.

Lansarea campaniei a avut loc în ziua inaugurării celei de-a 108-a ediții a Australian Open, prima etapă de Grand Slam a anului.

 

 

 

Sursa: Peugeot Romania

 

parbrize focsani vrancea