Pe 26 septembrie 1810, societatea PEUGEOT Frères Aînés a fost oficial înființată printr-o contribuție în numerar înregistrată într-un registru disponibil pentru consultare și în prezent la Arhivele Terre-Blanche (Doubs).
Timp de mai bine de două secole, familia PEUGEOT a activat în industria modei în secolul 19 – prin sârmele de oțel folosite pentru fustele cu crinolină – apoi în industria mobilității, a bicicletelor și a automobilelor. Este o marcă formată de creatori, ingineri, designeri, care de mai bine de două secole au spart codurile cu scopul de a regândi standardele mobilității. Prin această alianță între femei și bărbați PEUGEOT nu a încetat niciodată să se reinventeze ca marcă. A devenit de-a lungul anilor și mai puternică pentru a aborda viitorul cu seninătate.
Cu această ocazie, Peugeot a creat un logo dedicat celei de-a 210-a aniversări a Mărcii. Începând cu 24 august și până la sfârșitul anului, această aniversare va fi marcată de mai multe campanii și evenimente cheie:
– Un plan editorial dedicat rețelelor de socializare în lunile septembrie și octombrie
– Două evenimente digitale ce vor avea loc pe 24 și 26 septembrie
Designerii din cadrul studioului PEUGEOT Design Lab au creat un logo specific pentru celebrarea a 210 de existență a Mărcii Leului. Acesta va semna toate evenimentele organizate în cinstea acestei aniversări.
Leul, ambasadorul Mărcii, apare aici din profil și este subliniat de o săgeată. Logo-ul face referire la cel mai vechi logo PEUGEOT existent (înregistrat în in 1858) care simbolizează cele trei calități ale lamelor de fierăstrău PEUGEOT produse la începuturile mărcii: flexibilitatea lamei, duritatea dinților și viteza tăierii. Săgeata exprimă noțiunea de viteză.
Legenda „210 ani” este o referință la istoria mărcii, dar și la următorii 210 ani. Culorile negru și alb împrumutate de logo subliniază sobrietatea și frugalitatea, leitmotivul mărcii
PEUGEOT. Cercul care încercuiește Leul afirmă logo-ul ca emblemă, o etichetă pe care toată lumea va fi mândră să o adopte.
La data de 26 septembrie, ziua aniversării a 210 ani de existență a mărcii Peugeot, va fi difuzat pe rețelele sociale un film având ca temă istoria mărcii.
O campanie mondială desfășurată prin intermediul rețelelor de socializare, Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin va marca aniversarea a 210 ani de existență a mărcii PEUGEOT.
Inspirat de această aniversare, conținutul propus pentru aceste diferite platforme va face, în perioada 1 septembrie-30 octombrie, obiectul unui plan editorial bazat pe hashtag-ul #210YEARSWITHPEUGEOT.
În perioada 1-26 septembrie, publicul va fi invitat să participe la alegerea, în stilul “Champions League”, a celui mai emblematic model PEUGEOT din ultimele două secole. Și va exista un singur câștigător, acela care va primi votul publicului, cel mai bun model PEUGEOT!
La finalul acestui concurs, echipele PEUGEOT Design, conduse de directorul Matthias HOSSANN, vor pregăti o surpriză ce va fi dezvăluită în luna octombrie și care va reprezenta, cu siguranță, un punct de referință în cei 210 ani de existență a mărcii.
Punctul culminant al acestei aniversări va fi marcat de două evenimente digitale exclusive, care vor fi organizate în luna septembrie, în jurul datei aniversării:
– Pe 24 septembrie, un eveniment digital rezervat presei, ce va avea loc dimineața și altul dedicat rețelei de dealeri, după-amiaza,
– Pe 26 septembrie, data celei de a 210-a aniversări, un eveniment digital pentru rețelele sociale, care va fi difuzat pe platformele Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin ale mărcii Peugeot.
Pe parcursul celor două zile vor fi pregătite numeroase surprize pentru public!
În perioada 1 septembrie-31 octombrie, biletele de intrare la Musée de l’Aventure PEUGEOT din Sochaux vor costa un preț simbolic de 1 euro.
Musée de l’Aventure PEUGEOT este unul dintre obiectivele de interes turistic din estul Franței. Situat în Sochaux, acesta stă mărturie pentru două secole de epopee industrială a mărcii Leului, din 1810 și până în zilele noastre.
În cele din urmă, ediția 2020 a International Adventure Peugeot Meeting (IAPM) va avea loc în data de 2, 3 și 4 octombrie la Sochaux, motorul mărcii Peugeot. Acest eveniment excepțional dedicat membrilor Aventure PEUGEOT va reuni 130 de echipaje – începând cu PEUGEOT 201 și până la PEUGEOT RCZ – care vor participa, timp de 3 zile, la un raliu de 300 km organizat în zona Doubs.
Despre PEUGEOT
Plecând de la ofensiva tehnologică și electrificarea gamei sale, Marca PEUGEOT abordează cu entuziasm era tranziției energetice. Experiența de condus stimulantă și intensă, designul elegant și calitatea fără compromi, exprimă angajamentul mărcii față de clienții săi și contribuie la emoția pe care fiecare model PEUGEOT o declanșează. Prezentă în aproape 160 de țări, cu peste 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1.500.000 de modele în 2019. PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția, cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel global.
Sursa: Peugeot Romania